Primăria Zalău va funcționa după o nouă organigramă

Filed under: Actualitatea Salajeana |

primaria

Primăria municipiului Zalău a pierdut 91 de norme de încadrare după ce Guvernul a dat o ordonanţă prin care a dispus desfiinţarea posturilor vacante existente. Dintre cele 91 desfiinţate, 48 au fost ”tăiate” de la aparatul de specialitate al primarului. Alte 10 posturi a pierdut Direcţia Generală de Administrare a Domeniului Public, 15 Casa Municipală de Cultură şi 17 Poliţia Locală.
În urma aplicării Ordonanţei 77, numărul de posturi rămas în Primăria Zalău şi instituţiile subordonate este de 405,5. Cele mai multe sunt în aparatul de specialitate, 214. Trebuie precizat că 11 dintre posturile de aici sunt vacante, ele fiind exceptate de la desfiinţare pentru că fac obiectul unei excepţii prevăzute de ordonanţă. La Direcţia Generală de Administrare a Domeniului Public au mai rămas 68 de posturi, dintre care 8 vacante, exceptate şi acestea de prevederile ordonanţei, iar la Poliţia Locală mai sunt 64 de posturi, toate ocupate.
Casa Municipală de Cultură funcţionează cu 42,5 posturi, dintre care 2 sunt vacante, iar Direcţia Publică Comunitară de Evidenţa Persoanelor, cu 17 posturi.
Primăria Zalău scapă de desfiinţarea unor funcţii de conducere, întrucât numărul total de astfel de posturi existent se încadrează în procentul de 12% din totalul organigramei prevăzut de ordonanţă. Mai exact, la nivelul primăriei şi a instituţiilor subordonate există 46 de funcţii de conducere, în condiţiile în care 12% ar reprezenta 49 de funcţii

Iulian Duma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *