CONSUMATORII au ac de cojocul ŢEPARILOR. VEZI câţi au CÂŞTIG de cauză

Filed under: Locale |

Conform celor declarate de comisarul şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, Maria Pinter, în acest an au fost soluţionate 263 de reclamaţii din care 210 în favoarea consumatorilor, 148 fiind întemeiate şi 62 fiind soluţionate pe cale amiabilă, 13 nesoluţionabile, 35 neîntemeiate, cinci clasate şi 14 fiind în curs de cercetare. “Din totalul reclamaţiilor cercetate la nivelul judeţului Satu mare, 79,85% au fost soluţionate în favoarea consumatorilor, restul reclamaţiilor fiind neîntemeiate, nesoluţionabile, redirecţionate altor structuri competente în cercetarea lor sau clasate. Mai exact, din cinci reclamaţii cercetate patru sunt soluţionate în favoarea consumatorului”, a precizat comisarul şef adjunct Maria Pinter.

În cele nouă luni ale anului 2013 au fost înregistrate 258 de reclamaţii privind produsele şi serviciile nealimentare, care reprezintă 81,39% din totalul reclamaţiiilor, pe locul doi fiind înregistrate 36 de reclamaţii privind produsele şi serviciile financiare, care reprezintă 11,36%, respectiv 23 de reclamaţii la produse şi servicii alimentare, acesta fiind de 7,25% din totalul reclamaţiilor. În cursul anului 2013, cele mai multe reclamaţii au fost înregistrate pe următoarele subdomenii de piaţă: produse electronice şi electrocasnice şi servicii de reparaţii electronice şi electrocasnice; telefoane mobile şi servicii de telefonie fixă şi mobilă; servicii utilităţi- furnizare apă, energie electrică; servicii furnizare internet; servicii de televiziune prin cablu; servicii montare sisteme termoizolante; produse şi servicii financiare, respectiv servicii de alimentaţie publică.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *