De ce a decis McDonald’s să renunţe la ketchup-ul Heinz, după 40 de ani!

Filed under: Life |

mc

McDonald’s a anunţat vineri că va renunţa la furnizorul ketchup-ului pe care îl foloseşte în produsele sale, după 40 de ani. Care a fost motivaţia acestui gest?

Ei bine, se pare că decizia McDonald’s a fost influenţată de numirea unui fost lider al Burger King în poziţia de CEO al Heinz.

“Ca urmare a schimbărilor managementului la Heinz, am decis să schimbăm furnizorul”, se arată într-un anunţ al McDonald’s.

Bernardo Hees, de 42 de ani, a fost numit CEO al Heiz pe 10 iunie, după ce anterior fusese CEO al Burger King Worldwide, din anul 2010.

McDonald’s foloseşte, pe plan internaţional, numai ketchup-ul Heinz, de peste 40 de ani, chiar dacă dozatoarele de ketchup nu sunt branduite, compania numind produsul “fancy ketchup”.

Purtătorul de cuvânt al Heinz nu a dorit să comenteze decizia celor de la McDonald’s.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *