Cursuri de instruire pentru angajații Primăriei Zalău

Filed under: Actualitatea Salajeana |
Valoarea proiectului se ridică la circa 800.000 lei
Angajații Primăriei Zalău și ai instituțiilor aflate în subordine, precum și membrii Consiliului Local Zalău, vor urma, anul viitor, o serie de cursuri de instruire pe diferite paliere, de la utilizarea calculatorului, la limbi străine, limbaj mimico-gestual, managementul proiectelor, etc.
Ramona Butcovan, șefa serviciului managementul proiectelor din cadrul Primăriei Zalău a declarat că în 4 noiembrie 2013, municipiul Zalău a semnat contractul de finanțare pentru ”Programul de îmbunătățire a eficacității organizaționale a Primăriei Municipiului Zalău, prin pregătirea resurselor umane și restructurarea organizațională”, inițiativa acestui proiect fiind depusă încă din luna decembrie 2009. Valoarea totală a proiectului este de 784.997,72 lei, din care cheltuielile eligibile sunt în valoare de 783.453,00 lei, aproximativ 780.000 de lei fiind asiguraţi din Fondul Social European, iar diferenţa de aproximativ 6.000 de lei este contribuţia Primăriei Zalău. Tot Primăria Zalău va suporta şi cheltuielile neeligibile, de 3.516 lei. TVA-ul aferent cheltuielilor eligibile, calculat la 188.082 de lei, va fi asigurat integral de la bugetul de stat.
Mai exact este vorba despre un proiect prin intermediul căruia funcționarii Primăriei Zalău vor urma cursuri de instruire pe diferite paliere. Cursurile, care vor avea loc anul viitor, se vor axa pe diferite tematici, unele dintre ele prestabilite, precum utilizarea calculatorului, limbi străine, limbaj mimico-gestual, dezvoltarea de politici publice, licitații și achiziții publice, managementul performanțelor sau managementul proiectelor.
”În luna decembrie vom achiziționa serviciul de evaluare și prin luna februarie vom începe efectiv evaluarea. Cursurile vor avea loc începând cu primăvara anului viitor, în lunile mai, iunie, iulie. Vor participa toți angajații primăriei”, a explicat Ramona Butcovan care a mai afirmat că inițial programul a fost gândit pentru 245 de persoane, ”cât avea Primăria înainte de restructurări. În prezent, numărul de angajați ai instituției este de 160 drept pentru care intenționăm să păstrăm numărul inițial de persoane pe care dorim să le integrăm în proiect. Vom aduce și persoane din structurile subordonate, cum ar fi Direcția de Asistență Socială Comunitară sau Administrația Domeniului Public”.
Cursuri de instruire pentru angajații Primăriei Zalău
Valoarea proiectului se ridică la circa 800.000 lei
Angajații Primăriei Zalău și ai instituțiilor aflate în subordine, precum și membrii Consiliului Local Zalău, vor urma, anul viitor, o serie de cursuri de instruire pe diferite paliere, de la utilizarea calculatorului, la limbi străine, limbaj mimico-gestual, managementul proiectelor, etc.
Ramona Butcovan, șefa serviciului managementul proiectelor din cadrul Primăriei Zalău a declarat că în 4 noiembrie 2013, municipiul Zalău a semnat contractul de finanțare pentru ”Programul de îmbunătățire a eficacității organizaționale a Primăriei Municipiului Zalău, prin pregătirea resurselor umane și restructurarea organizațională”, inițiativa acestui proiect fiind depusă încă din luna decembrie 2009. Valoarea totală a proiectului este de 784.997,72 lei, din care cheltuielile eligibile sunt în valoare de 783.453,00 lei, aproximativ 780.000 de lei fiind asiguraţi din Fondul Social European, iar diferenţa de aproximativ 6.000 de lei este contribuţia Primăriei Zalău. Tot Primăria Zalău va suporta şi cheltuielile neeligibile, de 3.516 lei. TVA-ul aferent cheltuielilor eligibile, calculat la 188.082 de lei, va fi asigurat integral de la bugetul de stat.
Mai exact este vorba despre un proiect prin intermediul căruia funcționarii Primăriei Zalău vor urma cursuri de instruire pe diferite paliere. Cursurile, care vor avea loc anul viitor, se vor axa pe diferite tematici, unele dintre ele prestabilite, precum utilizarea calculatorului, limbi străine, limbaj mimico-gestual, dezvoltarea de politici publice, licitații și achiziții publice, managementul performanțelor sau managementul proiectelor.
”În luna decembrie vom achiziționa serviciul de evaluare și prin luna februarie vom începe efectiv evaluarea. Cursurile vor avea loc începând cu primăvara anului viitor, în lunile mai, iunie, iulie. Vor participa toți angajații primăriei”, a explicat Ramona Butcovan care a mai afirmat că inițial programul a fost gândit pentru 245 de persoane, ”cât avea Primăria înainte de restructurări. În prezent, numărul de angajați ai instituției este de 160 drept pentru care intenționăm să păstrăm numărul inițial de persoane pe care dorim să le integrăm în proiect. Vom aduce și persoane din structurile subordonate, cum ar fi Direcția de Asistență Socială Comunitară sau Administrația Domeniului Public”.
Iulian Duma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *