Sătmărenii au luat cu asalt Hipermarketul Auchan

Filed under: Locale |

auchan

Mii de sătmăreni au fost la cumpărături încă de la primele ore ale dimineţii de ieri, profitând de zecile de promoţii pe care reprezentanţii Hipermarketului Auchan le fac cadou potenţialilor clienţi. Astfel, Auchan România a deschis ieri la Satu Mare al șaptelea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate de la METRO GROUP. La eveniment au participat directorul de marketing al Auchan, Tiberiu Dăneţiu, directorul de vânzări al Auchan, Frederic Bellon, directorul general Arcade Property, Călin Berinde, directorul regional – regiunea de vest a Auchan, Gaspar Biro, şi directorul Auchan Satu Mare, respectiv mii de sătmăreni care au dat buluc în incinta hipermarket-ului.

Vânătorii de promoţii
Politica de discount generalizat practicată de Auchan, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, va permite fiecărui client să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură, le promit oficialii Auchan potenţialilor cumpărători. În plus, peste 2.500 de produse marca proprie Auchan, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 450 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată, reprezintă soluţii zilnice puse la dispoziţia clienţilor, pentru protejarea puterii lor de cumpărare. Hipermarketul Auchan Satu Mare are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie.
La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de sătmăreni, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan. Personalul specializat, echipamentele performante, sistemul de proceduri şi standardele ridicate asigură un nivel foarte înalt de calitate, prospeţime şi securitate alimentară, totul în beneficiul clienţilor. Cu alei largi, cu rafturi bine organizate şi cu 33 de case de marcat, Auchan va permite clienţilor să facă nu doar economie de bani ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării.

Transformare în timp record
Transformarea magazinului Real în Auchan a durat mai puţin de trei săptămâni şi a constat, pe de o parte, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.
Pe o suprafaţă netă de vânzare de peste 6.000 de mp, noul hipermarket Auchan Satu Mare oferă locuitorilor o gamă de 35.000 produse. Specialist alimentar recunoscut, Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Satu Mare a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.

Raioane extinse
În domeniul nealimentar, Auchan Satu Mare a extins substanţial raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbrăcăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, universul multimedia dar și cele destinate întreținerii casei, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților.

Ciprian Bâtea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *