China îşi lansează propriile branduri de lux

Filed under: Externe |

5

Consumatorii chinezi au avut dintodeauna un apetit crescut pentru bunurile de lux din Vest. Acum însă conglomeratul de lux  Kering pariază că aceştia vor investi în propriile branduri de lux, începând cu bijuteriile exclusiviste Qeelin., scrie revista Fortune.

 Kering, compania ce deţine printre altele, companiile Saint  Lauren, Gucci şi Bottega Veneta,  a cumpărat în 2013 brandul Qeelin, cu o tradiţie de doar zece ani pe piaţă. Motivul? Ceo-ul companiei Kering, Francois–Henri Pinault, crede că bogaţii Chinei  vor începe să sprijine tot mai mult  branduri locale. Compania Qeelin, al cărei nume este inspirat dintr-o creatură mitologică asiatică, are 19 magazine in Asia şi Europa şi încearcă să devină una dintre cele mai de succes branduri de lux, provenite din…Est, de data asta. Printre fanii brandului, ce vinde bijuterii cu preţuri începând de la câteva sute de dolari până la 600.000 de dolari pentru piese custom made,  se numără deja celebrităţi precum Katy Perry şi Kate Winslet.

Co-fondatorul brandului, Chan, un designer de proiecte industriale, spune că secretul Qeelin constă în autenticitate. “ Acestea sunt bijuterii realizate cu adevărat dintr-o perpectivă locală, rămânând în acelaşi timp atractive şi pentru Vest, datorită calităţii şi  designului”.

Pentru un vestic bijuteriile Qeelin sunt decorative, şi aproape copilăroase însă pentru un asiatic au înţelesuri profunde. Clopoţeii de exemplu, sunt un cadou comun pentru noi născuţi pentru că-i protejează de spiritele rele. ” Unii designeri de modă aleg un motiv chinezesc, de exemplu un dragon, şi-l transpun pe haine. Pentru chinezi asta e o glumă”, spune Chan pentru Fortune.

În sprijinul deciziei companiei Kering de a investi într-un brand chinezesc de lux,  specialiştii spun că e posibil ca următorul pas pentru China să fie exportul brandurilor locale de lux.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *