Avocado, fructul minune pentru silueta ta

Filed under: Sanatate |

5

Avocado este un fruct minune care nu trebuie sa lipseasca din dieta ta. Pe langa faptul ca reprezinta o sursa importanta de acizi grasi esentiali, are proprietati antioxidante si iti scade colesterolul rau din organism, avocado aduce beneficii importante si pentru silueta ta.

Citeste mai jos cum te ajuta sa slabesti si cum sa il prepari ca sa fie gustos.

Cum te ajuta avocado in dieta

1. Avocado este un fruct originar din America de Sud, cu un continut bogat de nutrienti, vitamine si minerale necesare pentru ca tu sa fii mereu in forma. Datorita potasiului pe care il contine, avocado ajuta la reglarea tensiunii arteriale si previne aparitia bolilor de inima si a hipertensiunii.

Avocado: 6 lucruri pe care nu le stiai

2. Avocado are un continut ridicat de fibre, in special insolubile, care ajuta la curatarea colonului si reglarea tranzitului intestinal. Pe langa fibre, si grasimile bune, adica cele mononesaturate, contribuie la o mai buna senzatie de satietate, ajutandu-te astfel in curele de slabire.

3. Acizii grasi esentiali continuti de avocado te ajuta sa elimini rapid toxinele prin faptul ca lubrifiaza intestinele, determinand scaderea in greutate.

4. In plus, datorita complexului de vitamine B, avocado contribuie la accelerarea metabolismului. Fructul previne si carentele de vitamine si minerale, o problema des intalnita in curele de slabire.

5. Un alt motiv pentru care ar trebui sa consumi avocado este ca are un continut redus de carbohidrati, dar si un indice glicemic scazut, ceea ce il face unul dintre fructele ideale in lupta cu kilogramele in plus.

Retete simple de salate cu avocado

Inainte de a fi consumat, avocado trebuie sa fie copt. Trebuie sa aiba o textura moale, fara crapaturi ale cojii sau pete maronii. Daca nu il gasesti copt, este suficient sa-l tii cateva zile la temperatura camerei intr-o punga de hartie inchisa la culoare. Dupa ce coaja s-a inchis la culoare, avocado poate fi consumat in diverse forme.
1. Salata de avocado cu ceapa si rosii

Ingrediente: 6 rosii cherry taiate pe jumatate, 1 rosie medie taiata felii subtiri, jumatate de avocado, 2 felii de ceapa rosie, 1 lingurita de ulei de masline extra-virgin, otet.

Dieta cu avocado

Metoda de preparare: amesteca bine toate ingredientele pana ce isi imprumuta savoarea una celeilalte, apoi adauga otetul si uleiul. In functie de gust, poti sa pui si putina sare.

2. Salata de avocado cu rosii si porumb

Ingrediente: 1 porumb fiert (se poate si la conserva), 300 de grame de rosii cherry taiate pe jumatate, 1 avocado copt, decojit si taiat cubulete, 1/2 ceapa taiata felii subtiri, 2 linguri suc de lamaie, 1 lingura de ulei vegetal, sare si piper dupa gust.

Metoda de preparare: pune ingredientele intr-un castron mai mare si amesteca usor pentru a le combina. Serveste rece.

3. Salata de avocado cu branza, rosii si nuci

Ingrediente: 1/2 avocado copt, 6 rosii cherry, 60 de grame de branza de capra, 4 samburi de nuci, suc de lamaie si ulei de masline.

Metoda de preparare: taie avocado si branza de capra in cubulete mici, rosiile cherry fa-le pe din doua, adauga sucul de lamaie si uleiul de masline, iar apoi amesteca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *