Pentru evitarea aglomerației actele necesare pentru solicitarea pensiei pot fi transmise prin poștă



Având în vedere numărul mare de persoane care se adresează Casei Judetene de Pensii Satu Mare în această perioadă, conducerea instituției, în persoana domnului CRISTIAN SOPONOȘ, face un apel către solicitanți, să transmită actele necesare pentru obținerea pensiei în principal prin poștă, deoarece se evită timpii de asteptare și se limitează pericolul infectării cu COVID 19.

În aceste condiţii, conducerea instituției comunică faptul că, toate actele necesare sunt menționate chiar pe formularele de solicitare existente pe site-ul: www.cjpsm.ro, cu mențiunea că, cererile trebuie să fie semnate, datate iar adeverințele atașate cererii trebuie să fie transmise în original.

Reamintim persoanelor cărora nu le ajunge vechimea, că există posibilitatea de a o putea cumpăra și pe perioade anterioare, prin încheierea unui contract de asigurare și că, suma poate fi plătită în una sau mai multe tranşe lunare, fără a depăşi data de 31.08.2021.

Pentru celelalte tipuri de servicii, conducerea C.J.P. Satu Mare recomandă apelarea telefonică la numerele de telefon în functie de problematică:

• 0261-706826 – pentru Relatii cu publicul/informații generale

• 0261-706825 – pentru plăţi pensii şi ajutoare de deces

• 0261-706827 – pentru bilete de tratament

• 0261-706829 – Secretariat

• 0261-706830 – Comunicare/ informatii generale/petitii

• 0261-706823 – Pensii Internationale

• 0261-706824- Compartiment Juridic.

La aceste posturi telefonice serviciul va fi asigurat permanent în timpul programului de lucru (de luni până joi între orele 8 – 16.30 şi vineri între 8 – 14.00), cu exceptia pensiilor internationale, la care, audientele telefonice se acordă în ziua de miercuri.





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts