More


    Cum se poate replica succesul Vascar în zona de nord-vest a țării? Interviu cu Directorul General Vlad Ciuburciu

    =

    Vascar este unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri, specialități din carne, conserve, semipreparate și carne fresh din România, cu o cifră de afaceri de 20,5 milioane de euro la finalul anului 2019, peste 20 de magazine proprii și o notorietate foarte mare în regiunea Moldovei.

    Înființată în anul 1984, sub numele de Industria Cărnii, compania și-a schimbat denumirea în cea actuală după Revoluție, prin alăturarea cuvintelor “Vaslui” și “carne”, a fost privatizată, au avut loc investiții considerabile, iar în prezent produsele sale se vând atât la nivel național, cât și internațional.

    Având în vedere că vorbim despre o companie de succes din nord-estul țării, ne-am gândit cum ar putea fi replicată această situație și în regiunea nord-vestică, înglobând județele Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare și Sălaj. Iar persoana care ne poate răspunde cel mai bine la această întrebare este Directorul General Vascar, Vlad Ciuburciu. Pentru început, acesta ne-a vorbit despre valorile care definesc compania pe care o conduce. “La Vascar, clienții sunt pe primul plan, ne gândim la ei în fiecare moment, tocmai de aceea facem eforturi pentru a le oferi experiențe unice și mese gustoase. Le respectăm alegerile și exigențele și ne propunem zilnic să ne ridicăm la nivelul pe care și-l doresc, să fim mai buni în tot ceea ce facem”, spune Ciuburciu.

    “Pe de altă parte, calitatea produselor este valoarea fundamentală care ne definește, fundația pe care se sprijină activitatea noastră de zi cu zi, din fabrică și nu numai, și motivul pentru care Vascar este o companie recunoscută pe piață. Totodată, responsabilitatea față de consumator ne îndeamnă să investim în cele mai performante tehnologii de preparare a cărnii, să inovăm continuu și să respectăm cele mai înalte standarde de siguranță și calitate din industrie. De aceea, încurajăm o conduită de business bazată pe dedicare, integritate, onestitate și transparență. Și, nu în ultimul rând, încurajăm spiritul de echipă și suntem conștienți că doar perfecționându-ne din interior putem oferi clienților și societății un exemplu de profesionalism și excelență. Vascar este un membru activ al comunității și susține cauze sociale legate de educație, mediu și sănătate”, mai spune Ciuburciu (Vascar).

    Acesta ne-a vorbit și despre misiunea și viziunea companiei pe care o conduce. “Vascar își propune să ofere preparate pe cât de gustoase, pe atât de sănătoase. De aceea, selectăm cu mare grijă carnea, ne asigurăm că e de cea mai bună calitate, apoi o pregătim cu condimente naturale, pentru o experiență delicioasă, de neuitat. Și, deși de-a lungul timpului ne-am adaptat realităților pieței și nevoilor mereu în schimbare ale clienților noștri, un lucru a rămas la fel: dorința de a oferi calitate la nivel de excelență în industria în care activăm”, a explicat Vlad Ciuburciu.

    Mai mult decât atât, în ultimii ani, Vascar s-a concentrat pe eliminarea E-urilor, aditivilor și conservanților alimentari din produsele sale.



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img