More

    Ați spart un produs în supermarket? Nu vă faceți griji și nu vă grăbiți să plătiți pentru neglijența dvs.

    Am fost contactat deunăzi de un amic care mi-a istorisit o mică povestioară și care ar putea fi de mare folos tuturor cititorilor. Omul s-a aflat cu fiica lui într-un supermarkat iar aceasta din neatenție a atins cu cotul o sticlă care a căzut pe podea și s-a spart. Imediat la locul faptei s-a prezentat o angajată vocală care îi cerea omului, pe un ton imperios, să plătească paguba. Noroc că omul știa cum stau lucrurile și după ce i-a explicat femeii câteva reguli de bază a funcționării supermarketurilor, aceasta s-a lăsat păgubașă ba chiar i-a cerut scuze omului.

    Iată câteva reguli de bază pe care e bine să le cunoașteți dacă ați spart din greșeală un produs: Vedeți dacă pe raft există bare de protecție, acestea sunt necesare pentru stabilitatea produselor. Absența acestora și ulterior deteriorarea produselor, este vina lucrătorilor din magazin. Există și alte standarde pentru amplasarea mărfurilor: distanța dintre rafturi ar trebui să fie de cel puțin 1,4 metri. NU UITAȚI! Numai instanța vă poate obliga să plătiți pentru bunurile vătămate. Nu trebuie să faceți acest lucru imediat! La urma urmelor, se tem foarte tare de litigii și de inspecții. Dacă angajații magazinului continuă să vă preseze, propuneți să rezolvați problema în instanță. Depuneţi plângere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE