Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, şomeri indemnizaţi sau neindemnizaţi, dar şi angajatorii care vor să ajungă la diferite departamente sau birouri ale Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Sălaj vor putea face acest lucru numai în baza unui bon de ordine. Graţie unui proiect cofinanţat din Fondul Social European, la intrarea în instituţie, a fost instalat un sistem electronic de aranjare ordonată a clienţilor (SEDO), sistem care vizează îmbunătăţirea funcţionării serviciului public de ocupare, iar persoanele care doresc să ajungă la anumite departamente sau birouri, ca de exemplu pentru viză de şomaj, pentru informare şi consiliere, pentru cursuri de reconversie profesională sau pentru alte servicii, vor trebui să scoată de la aparatul instituţiei un bon de ordine în funcţie de numărul biroului la care vor să ajungă.
Astfel de aparate se găsesc la agenţiile din Zalău, Jibou, Şimleu Silvaniei şi Cehu Silvaniei. Acest sistem permite beneficiarulului să colecteze biletul cu numărul de ordine din aparatul special montat la intrarea în agenţia locală sau punctul de lucru al AJOFM. Sistemul este flexibil şi permite alocarea numerelor de ordine la toate ghişeele şi birourile ce intră în relaţii cu beneficiarii din interiorul aceleiaşi clădiri. Trebuie precizat faptul că prin acelaşi proiect, ”SPO – Performanţă şi calitate în servicii”, un proiect finanţat de Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, derulat de AJOFM Sălaj în parteneriat cu AJOFM Alba, s-au montat astfel de sisteme şi la agenţia locală Alba Iulia şi punctele de lucru din Blaj, Aiud, Baia de Arieş, Sebeş şi Cugir.