După cum ne-au obișnuit în ultimul timp, careienii dau dovadă că știu să își promoveze valorile prin metode foarte inedite și mai puțin costisitoare. Este și cazul unei campanii inițiate de către Fundația Centrul de Promovare a Turismului Cultural ”Grof Károlyi” din municipiul Carei, care le propune careienilor să ia parte la o campanie inedită de promovare a municipiului Carei și a obiectivelor turistice. Campania se desfășoară în perioada 30 iulie – 30 septembrie și presupune ca fiecare careian care pleacă în concediu să distribuie câteva pliante cu caracter turistic.
Fundația Centrul de Promovare a Turismului Cultural „Grof Károlyi” din municipiul Carei propune o campanie inedită de promovare a municipiului Carei și a obiectivelor turistice situate în acesta. Astfel, toți careienii care pleacă în vacanță, indiferent de destinație, fie în țară, fie în străinătate, sunt invitați la sediul Fundației Centrul de Promovare a Turismului Cultural ”Grof Károlyi” din municipiul Carei, situat în Castelul Károlyi, biroul 26 (de luni până vineri între 10-14) pentru a primi cinci broșuri pe care să le distribuie în locurile unde își petrec vacanța, fie că este vorba despre hoteluri, pensiuni sau la agenții de turism, ori primăria din localitea respectivă. Cei care vor distribui aceste materiale promoționale vor primi cadou un magnet de frigider cu Castelul Károlyi. Campania se desfășoară în perioada 30 iulie – 30 septembrie 2014. ”Printr-o acţiune de promovare a turismului, pe care o denumim Promovează şi tu Careiul, le propunem careienilor să promoveze oraşul şi, astfel, celor care merg în concediu le dăm broşuri turistice multilingvistice ca să le ducă în locurile unde merg, să le lase la agenţia prin care merg sau la hotel, fie la primăria localităţii prin care ajung. Le vom oferi un magnet de frigider drept recompensă pentru acţiunea lor de promovare a Careiului şi sperăm să aibă succes această iniţiativă”, a declarat directorul Direcției pentru cultură din cadrul Primăriei Carei, Bogdan Georgescu.
Ciprian Bâtea