More


    Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia

    =

    6

    Mulţi comercianţi germani au vrut să profite de parcursul bun al propriei naţionale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-şi creşte vânzările, dar ultimul meci, scor 7-1, în semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang în ceea ce priveşte profitul, dar şi relaţiile cu clienţii.

    Publicaţia Der Westen a prezentat mai multe situaţii neobişnuite înregistrate după victoria la scor a “nationalmannschaft”. Astfel, magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis înaintea competiţiei o reducere a preţului produselor cu 5 la sută pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Până în semifinale nu au fost probleme, chiar şi în cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor.

    Însă scorul de 7-1 înregistrat de elevii lui Joachim Low a fost prea mare nu numai pentru brazilieni, ci şi pentru magazinul respectiv. Clienţii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de ofertă şi au constat, cu surprindere, că preţurile fuseseră crescute, chiar şi cu 20 la sută. Ei şi-au manifestat nemulţumirea pe pagina de facebook a companiei şi pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preţurile dinaintea şi după partida de marţi, de la Belo Horizonte. De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de “chilipiruri” mydealz.de nu a funcţionat întreaga zi de miercuri.

    Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10 la sută pentru fiecare gol diferenţă de scor. Se puteau face comenzi până a doua zi la ora 23.59, însă site-ul nu a putut fi accesat, iar la relaţii cu clienţii nu a răspuns nimeni, toată ziua de miercuri.

    Lanţul de magazine de panificaţie Busch le-a oferit clienţilor o chiflă gratuită pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depăşit capacitatea acestor comercianţi, dar ei au găsit repede o soluţie pentru a nu-i nemulţumi pe clienţi, oferindu-le acestora vauchere pentru viitoarele cumpărături.

    Un local a promis o băutură gratuită pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea iniţiativei: şapte goluri – şapte băuturi pentru cei 300 de clienţi aflaţi în braserie la acea oră.

    Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a preţului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naţionala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, astfel că discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1.

    Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplică la şase categorii de bilete pentru întregul week-end, cu preţuri normale cuprinse între 265 şi 515 euro, şi pentru două categorii de bilete pentru duminică, ziua cursei, cu preţuri de 245 şi 295 de euro.

    Germania a învins, marţi, la Belo Horizonte, Brazilia, cu scorul de 7-1, în prima semifinală a Cupei Mondiale de fotbal, scor care probabil l-a surprins pe iniţiatorul campaniei, a comentat sursa citată.

    Jorn Teske, şeful Departamentului de marketing, a recunoscut că nu se aştepta la şapte goluri, mai ales că din ofertă fuseseră excluse golurile marcate din penalti.

    Cu toate acestea, campania continuă urmând a exprira în această seară, pentru că valabilitatea ei a fost stabilită iniţial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia – Germania.

    Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola “Germania câştigă”.

    Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc între 18 şi 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img