Gustul copilăriei



bursa

Titlul face referire la anumite produse alimentare şi este folosit ca slogan publicitar pe ambalajul acestora sau în spoturi TV/radio. Tot aşa, alţii, la fel de lipsiţi de fantezie şi imaginaţie, zic “…de odinioară”.

De unde până unde, “gustul copilăriei” şi “de odinioară”. E a.d. 2016. Cei născuţi după aglomerările din Decembrie 1989 au găsit pe rafturile magazinelor ciocolată, dulciuri care mai de care, produse lactate ş.a.m.d. De fapt de toate pentru orice poftă sau moft în parte. Şi de atunci, lucrurile au mers înspre şi tot mai bine, strict din acest punct de vedere.

Aşadar, care o fi segmentul de vârstă căruia i se adresează produsele promovate cu alde expresii sforăitoare ? Trebuie că ori a) în conducerea firmelor producătoare se afla nişte popândăi care îşi plâng trecutul şi nu se pot lepăda de el – “Doamne, ce bine ne-a mers şi ce bine ne descurcam !!”, sau b) segmentul ţintă de consumatori vizează taman contingentele de dinainte de ‘89.

“Te întreb pe tine, Soare, capul lor îi doare…oare !?!”

Care ciocolată, care lactate şi alte de-ale gurii au rămas întipărite gustativ şi în mintea consumatorului din acea vreme, de foarte tristă amintire? La un moment dat, nici iaurt nu mai găseai, că de ciocolată nu pomenim. Sau plânge cineva după iaurtul de odinioară? Că cel de azi o fi mai şmechereşte (…) produs ? Se prea poate… Esenţe naturale ? Parcă nu prea se leagă între ele cuvintele astea. Nu se leagă deloc; cum ar fi, benzină/motorină naturală.

Şi cu toate astea, odinioară nu erau chestii cu gust/esenţă de fructe. Şi atunci, care copilărie şi odinioară vorbim ?





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts