More



    Topul reclamaţiilor trăsnite ale sătmărenilor la Protecţia Consumatorilor

    bursa

    De-a lungul timpului sătmărenii s-au adresat Oficiului pentru Protecţia Consumatorilorcu reclamaţii care de care mai trăsnite. În top conduce un client care s-a ales cu treningul pătat cu ulei după ce s-a stropit din greşeală în timp ce mânca o ciorbă la restaurant. Reclamaţia s-a încheiat amiabil, primind un alt trening.

    Aţi cumpărat o pereche de încălţăminte, iar acasă aţi avut surpriza să constataţi că un pantof este mai mare decât celălalt? Ei bine, un sătmărean a păţit-o şi a făcut o reclamaţie la Protecţia Consumatorilor. Aceasta este doar una din zecile de reclamaţii ciudate depuse de sătmăreni mai “ghinionişti”.

    O altă persoană a reclamat tarifele prea mari ale notarilor, iar un tânăr nervos că a pierdut 1.500 lei la jocurile mecanice a cerut să fie controlat aparatul pentru simplul motiv că “el a jucat toată ziua şi nu a câştigat nimic”. Un caz mai recent a fost cel al unei sătmărence care s-a trezit cu produse cumpărate online printr-o firmă din oraş, fără însă ca ea să fi făcut acest lucru.

    Dacă ar fi să facem un clasament, pe primul loc s-ar afla reclamaţia clientului care s-a ales cu treningul pătat cu ulei după ce s-a stropit din greşeală în timp ce mânca o ciorbă la restaurant. Capacul de la recipientul în care era uleiul nu era închis cum trebuie, iar omul se murdărise în timp ce dorea să dreagă ciorba cu puţin ulei. A primit un alt trening.

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE