Topul reclamaţiilor trăsnite ale sătmărenilor în 2016



top-reclamatii-bursa

Aşa cum se obişnuieşte, la sfârşit de an se fac tot felul de topuri şi bilanţuri la diferite domenii de activităţi. Aşa că ne-am gândit că ar fi nostim să vă prezentăm un top al celor mai haioase reclamaţii ale sătmărenilor la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor.

Dacă ar fi să facem un clasament, pe primul loc s-ar afla reclamaţia clientului care s-a ales cu treningul pătat cu ulei după ce s-a stropit din greşeală în timp ce mânca o ciorbă la restaurant. Capacul de la recipientul în care era uleiul nu era închis cum trebuie, iar omul se murdărise în timp ce dorea să dreagă ciorba cu puţin ulei. A primit un alt trening.

O altă persoană a reclamat tarifele prea mari ale notarilor, iar un tânăr nervos că a pierdut 1.500 lei la jocurile mecanice a cerut să fie controlat aparatul pentru simplul motiv că “el a jucat toată ziua şi nu a câştigat nimic”. Un caz mai recent a fost cel al unei sătmărence care s-a trezit cu produse cumpărate online printr-o firmă din oraş, fără însă ca ea să fi făcut acest lucru.

Aţi cumpărat o pereche de încălţăminte, iar acasă aţi avut surpriza să constataţi că un pantof este mai mare decât celălalt? Ei bine, un sătmărean a păţit-o şi a făcut o reclamaţie la Protecţia Consumatorilor. Ajuns acasă, el a constatat că un pantof avea 38 la număr, iar celălalt 39. Pentru că vânzătoarea nu a vrut să-i schimbe cu o altă pereche de încălţăminte, clientul s-a adresat Protecţiei Consumatorilor. Până la urmă s-a rezolvat pe cale amiabilă, iar clientul şi-a primit banii înapoi. A mai fost o situaţie asemănătoare, când clientul a primit încălţăminte de culori diferite.





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts