More


    Tendințe în marketingul vizual

    - Advertisement -

    Marketingul vizual este o prioritate majora pentru specialisti, mai ales pentru ca aproape jumătate dintre acestia o considera foarte importanta pentru strategia lor generala de marketing. Se preconizeaza ca atât în 2021, cât și în anul ce urmează, marketingul vizual va avea o importanță și mai mare, companiile sătmărene estimând că se vor baza puternic pe conținutul vizual.

    Cheia succesului cu marketingul vizual este să înțelegi la ce tendințe emergente trebuie să ai grijă și care sunt potrivite pentru tipul de produs pe care-l promovezi.

    Conținutul vizual al stilului educațional merge din ce în ce mai mult
    Impactul pandemiei este încă resimțit pe tot globul, una dintre cele mai mari schimbări fiind creșterea muncii la distanță. Acest lucru ducând la o creștere enormă a marketingului de conținut vizual educațional care învață publicul ceva nou. Este clar ca e-learning-ul va fi o tendință semnificativă în 2021.

    „Pandemia a schimbat total optica cu privire la digitalizare și educație online, un procent foarte mare de oamenii fiind nevoiți să se adapteze unei schimbări care era oricum invitabilă acestei ere. Deși părerile sunt împărțite, era mai mult decât evidentă necesitatea digitalizării, mai ales în ceea ce privește școala, spre exemplu. Iar aici vorbim strict despre includerea și altor mijloace de predare și materiale educative, pe lângă cele clasice”, declară Miruna Volcovinschi, specialist marketing.

    Conținutul video pe mobil
    Acest tip de promovare va creste în popularitate în viitor dovada fiind doar o singură privire asupra rețelelor sociale de astazi. Astfel, spun specialiștii în marketing „nu este o surpriză faptul că utilizarea de videoclipuri pe mobil a crescut de 17 ori din anul 2012. De fapt, mulți estimează că videoclipul va reprezenta 82% din traficul global al consumatorilor pana in 2022.”

    Luând în considerare faptul că foarte mulți oameni vizualizează videoclipuri în timp ce merg la muncă, în mașină, în autobuze sau când vor să se informeze cu privire la un anumit subiect, trecerea către conținutul video optimizat pentru dispozitive mobile va trebui să fie o prioritate majoră.

    Mai mult, poveștile din mediul online încurajează utilizatorii și brandurile să construiască cu încredere și să înceapă conversații directe folosind mai mult conținut sincer, prin care să se apropie de publicul lor.

    Conținutul vizual care poate fi cumparat va creste din ce in ce mai mult pe retelele sociale
    Calea de la descoperire la cumpărare devine și mai rapidă pentru utilizatorii de medii sociale. Exista un procent ridicat de oameni care preferă să achizitioneze produse sau servicii de pe social media, însă acum, noile funcții facilitează și mai mult acest lucru. Platformele de socializare permit brandurilor să eticheteze produsele în postări, pentru ca publicul să ajungă mai repede la decizia de cumpărare.

    „Procentul consumatorilor de conținut a crescut exponențial în ultimii 10 ani, social media devenind un domeniu care îți definește identitatea și care te poate scoate ușor din joc dacă nu ești relevant sau dacă nu aduci valoare prin conținut. Brandurile mici trebuie să aibă un plan de afaceri extrem de bine pus la punct, o identitate vizuală originală care să își cunoască nișa și persoanele targetate în cel mai mic detaliu, iar brandurile mari trebuie să țină pasul cu trendurile și cerințele publicului constant. Cu alte cuvinte, dacă nu apari în mediul online sau oamenii s-au plictisit de campaniile tale, ai sanșe mari să scazi pe piață de la o zi la alta”, mai adaugă Miruna pentru Gazeta de Nord Vest.
    Karina Brodi



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img