More

    ARBOMEDIA și THINKDIGITAL anunță demararea unui parteneriat strategic pentru lansarea celei mai ample oferte naționale de spații publicitare multimedia din România

    Două dintre cele mai cunoscute rețele de publicitate locală din piața
    românească, ARBOMEDIA și THINKDIGITAL, au anunțat astăzi începutul
    unui parteneriat strategic.

    “Deși suntem, din punct de vedere teoretic, concurenți, ofertele noastre sunt de fapt
    perfect complementare, așadar ideea unei apropieri a apărut firesc, în condițiile în care
    oferta locală de media are nevoie de consolidare”, au spus, într-o declarație comună,
    acționarii celor două companii, Alin Alecu și Andreea Pistrițu, din partea
    ARBOMEDIA, respectiv Dragoș Stanca și Cristina Cucuiu, din partea
    THINKDIGITAL.

    Cu o prezență constantă de peste 20 de ani în piața media din România, ARBOMEDIA
    operează în prezent cea mai vastă rețea de media diversificată din țară.

    Oferta companiei – pe care o puteți consulta aici – cuprinde peste 100 de influenceri,
    o rețea de peste 600 de panouri de afișaj stradal, la care se adaugă cea mai solidă
    ofertă de media locală și regională din România: peste 110 posturi de radio, peste
    140 de website-uri, peste 40 de canale de televiziune, peste 30 de titluri de presă
    scrisă, precum și singura ofertă consolidată de media de limbă maghiară din
    România.

    Pe de altă parte, THINKDIGITAL operează de peste 15 ani rețele digitale diverse, cu
    acoperire națională și internațională.

    În oferta companiei se regăsesc acum patru rețele importante, care cuprind: câteva
    zeci de site-uri și aplicații de conținut, sute de jocuri (in-game advertising), mai
    multe podcasturi cunoscute și prima rețea de newslettere de conținut din
    România.

    În lunile următoare, cele două companii vor continua să funcționeze independent atât
    din punct de vedere al relației cu furnizorii, cât și din punct de vedere al relației cu
    clienții, dar ofertele complexe ale celor două rețele se vor armoniza, gradual,
    pentru a oferi cele mai bune soluții de comunicare integrată, atât în ceea ce
    privește media clasică, cât și cea digitală, la care se adaugă marketingul prin
    influenceri, key opinion leaders și podcasturi.

    Cele două companii estimează că faza de evaluare a unei oferte consolidate comune
    se va încheia spre finalul acestui an, urmând ca, din ianuarie 2026, piața media din
    România să poată beneficia, în urma acestui parteneriat strategic, de cea mai
    puternică și diversă ofertă multimedia din piață.

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE