More

    De ce a decis McDonald’s să renunţe la ketchup-ul Heinz, după 40 de ani!

    mc

    McDonald’s a anunţat vineri că va renunţa la furnizorul ketchup-ului pe care îl foloseşte în produsele sale, după 40 de ani. Care a fost motivaţia acestui gest?

    Ei bine, se pare că decizia McDonald’s a fost influenţată de numirea unui fost lider al Burger King în poziţia de CEO al Heinz.

    “Ca urmare a schimbărilor managementului la Heinz, am decis să schimbăm furnizorul”, se arată într-un anunţ al McDonald’s.

    Bernardo Hees, de 42 de ani, a fost numit CEO al Heiz pe 10 iunie, după ce anterior fusese CEO al Burger King Worldwide, din anul 2010.

    McDonald’s foloseşte, pe plan internaţional, numai ketchup-ul Heinz, de peste 40 de ani, chiar dacă dozatoarele de ketchup nu sunt branduite, compania numind produsul “fancy ketchup”.

    Purtătorul de cuvânt al Heinz nu a dorit să comenteze decizia celor de la McDonald’s.

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE