More


    Dr. Oz: Planul lui miraculos de 7 zile ca să îţi schimbi metabolismul

    =

    În cazul în care te-ai săturat de felul în care arăţi şi vrei să faci o schimbare şi să scapi de kilogramele în plus trebuie să găseşti modalităţi prin care să-ţi schimbi metabolismul în bine. După cum ştii, odată ce ai început să acumulezi kilograme rata metabolismului tău s-a schimbat în jos, ceea ce înseamnă că vei continua să te îngraşi chiar dacă consumi acelaşi număr de calorii ca atunci când erai în formă. Însă, înainte de a vorbi despre planul miraculos de 7 zile al Dr. Oz prin care să-ţi schimbi motabolismul, să discutăm puţin despre metabolism pentru a înţelege mai bine sfaturile oferite de celebrul doctor.

    Metabolismul este procesul prin care organismul transformă mâncarea în energie. Când erai tânăr, masa musculară stoca energia, astfel încât tu nu acumulai kilograme în plus. Odată cu vârsta, masa musculara se diminuează, iar corpul începe să acumuleze kilograme. După 40 de ani, metabolismul se reduce cu 5% la fiecare 10 ani, ceea ce înseamnă că este din ce în ce mai greu să scapi de kilogramele în plus. Vestea bună este că poţi schimba metabolismul în sus. Nu trebuie decât să urmezi planul miraculos de 7 zile al Dr. Oz prin care să-ţi schimbi motabolismul.

    Ziua 1: Verifică-ţi metabolismul. În primul trebuie să-ţi dai seama care este rata metabolismului tău bazată pe vârsta, înălţimea, greutatea şi nivelul de activitate. Aceste informaţii te vor ajuta să descoperi câte calorii consumă organismul tău, până să începi acumularea kilogramelor în plus. Apoi vei învăţa cum să ajustezi caloriile astfel încât să-ţi schimbi metabolismul. O scurtă căutare pe net şi vei găsi un calculator al metabolismului.

    Ziua 2: Renunţă la 100 din caloriile pe care le consumai zilnic. Când te supui unei diete agresive şi renunţi brusc şi drastic la un număr mare de calorii, organismul intră în panică, trimite semnale de foame, ceea ce duce la o scădere a metabolismului. Cea mai bună modalitate este să renunţi la doar 100 de calorii din dieta ta zilnică.

    Creşte-ţi metabolismul cu îngheţată
    Schimbă-ţi metabolismul fără a renunţa la îngheţata de după cină. Dacă de obicei consumai o jumătate de cupă, elimină 3 linguriţe din cantitatea pe care o consumai zilnic – adică 100 de calorii. Printr-o dietă ca aceasta corpul tău va primi ceva calciu care stimulează celulele de grăsime şi astfel să mai slăbeşti.

    Ziua 3: Consumă mai multe proteine. Dacă doreşti un metabolism mai rapid ia în calcul proteinele. Iată de ce: organismul tău arde de două ori mai multe calorii prin digestia proteinelor decât a carbohidraţilor. Aşa că este o idee excelentă să ai mai multe proteine în dieta ta şi poţi realiza asta prin două mese săptămânale pe bază de peşte. Somonul este plin de proteine, în plus are omega 3 care este un stimulent excelent pentru arderea grăsimilor.

    Florin Dura



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img