De ce e bine să mănânci porumb fiert



Ce poate fi mai delicios, vara, decât un porumb fiert? Dacă mai punem la socoteală şi faptul că acest aliment îţi menţine inima sănătoasă, dar şi ficatul, rinichii şi sistemul nervos, acesta n-ar trebui să lipsească din alimentaţia ta. Şi, surpriză: faptul că îngraşă este doar un mit.

Porumbul fiert este o sursă bogată de fibre, acid folic, magneziu, fosfor, mangan, vitamina C, vitamina B1 şi vitamina B5.

Scade riscul atacurilor de cord
Magneziul, unul dintre compuşii porumbului fiert, scade drastic riscul de atac de inimă. Porumbul fiert este recomandat să se regăsească şi în dieta femeilor însărcinate şi asta datorită faptului că acest aliment conţine şi acid folic. Ştim despre acesta din urmă că ajută la dezvoltarea şi regenerarea celulelor, fiind în special important în primele săptămâni de dezvoltare a bebeluşului din burtică.

Previne cancerul la plămâni
O altă substanţă benefică din compoziţia porumbului este beta-cryptoxanthin, un caroteneid eficient în prevenirea cancerului la plămâni. Aşa că, dacă vei introduce acest aliment în dieta ta, vei ţine această cruntă boală departe de tine.





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts