More


    Plăcuțele de frână sunt esențiale pentru mecanismul de frânare

    - Advertisement -

    În numeroase moduri, acestea decid cât de repede se va opri vehiculul. Ori de câte ori pedala este descurajată, sabotul este comprimat pe placă, ceea ce face ca vehiculul să frâneze.

    Tipuri de plăcuțe de frână:

    • Semi-metallic
    • Nemetalic
    • Producția de faianță

    Structura plăcuțelor de frână:

    La baza piesei se află o placă metalică la care este atașată o căptușeală de frecare. Pernele copiază starea unui cerc sau a unei tobe de frână. Un tampon este atașat la bază cu șuruburi și un lipici extraordinar. Multe perne au un senzor de uzură.

    Componentele plăcuțelor de frână:

    Plăcuța de frână este compusă în principal din trei părți, și anume:

    • Placă spate
    • Substrat de căptușeală
    • Amestec de căptușeală de frecare

     

    Video preluat de la autodoc24.ro

    Funcționarea plăcuțelor de frână:

    Mecanismul de frânare este alcătuit dintr-o serie de componente

    care au rolul de a garanta că, atunci când pedala de frână este apăsată, vehiculul coboară ușor sau se oprește în spațiul ideal. Componentele cruciale ale mecanismului de încetinire sunt plăcuțele, plăcuțele, tamburii și saboții. Există două tipuri unice de mecanisme de frânare la automobile: frânele cu plăcuțe și frânele cu tambur, deși astăzi, de departe majoritatea vehiculelor sunt echipate cu frâne cu discuri.

    În momentul în care pedala de frână este acționată, o pompă hidraulică determină factorul de apăsare a unui etrier pe plăcuțele de frână , care, după ce intră în contact cu discul, creează o frecare care diminuează viteza roților. În orice caz, în timpul frecării, plăcuțele se vor uza în general: cu cât frânați mai tare, cu atât mai mult măcinarea face ca plăcuțele să se uzeze.

    Plăcuțele de frână pentru a schimba: semnele

    1.Aprinderea luminii de avertizare a mecanismului de frânare

    2.Scârțâitul pneurilor în timpul încetinirii

    3.Dificultăți de încetinire în spațiul potrivit

    4.Vibrații la pedala de frână

    5.Miros de consum și/sau fum de la roți

    Repararea și înlocuirea plăcuțelor de frână:

     Nu se sugerează repararea plăcuțelor de frână. În cazul unei defecțiuni, acestea ar trebui înlocuite, mai ales că, în general, costul lor este scăzut. Dacă le veți amplasa, veți extinde existența plăcii de frână și a întregului mecanism de încetinire. De asemenea, puteți suplini pernele de frână la domiciliu cu un aranjament de bază de instrumente. Pentru a face înlocuirea, urmați aceste mijloace:

    • blocați vehiculul utilizând frâna de plecare și ridicați-l;
    • eliminați roata;
    • eliminați barele de asistență și roțile;
    • folosind un clește sau o șurubelniță, manevrați cilindrii în camera etrierului și eliminați piesele vechi;
    • ungeți cu ulei stâlpii de ajutor și executați pașii de mai sus înapoi la cerere.

    Înlocuirea plăcuțelor de frână: Cât costă?

    Cheltuiala cu plăcuțele de frână nu este mare, oricum depinde de modelul vehiculului, de tipul de plăcuțe și de costul lucrării. În mod caracteristic, costul poate varia de la 30-50 de euro pentru combina din față sau din spate și poate ajunge până la aproximativ 100 de euro.

    De asemenea, costul lucrărilor se poate schimba în funcție de modelul vehiculului: la anumite modele, înlocuirea poate dura mai mult timp.



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img