Un pas spre carieră realizat la Satu Mare



targ

Elevii întreprinzători din şase judeţe, integraţi în cadrul a 30 de firme de exerciţiu, au participat ieri la prima ediție a Târgului Regional „Un pas spre carieră”, acțiune care s-a desfăşurat în holul Casei de Cultură a Sindicatelor Satu Mare. La eveniment, care a fost organizat de Colegiul Economic „Gheorghe Dragoș” în parteneriat cu Primăria Satu Mare, Inspectoratul Școlar Județean, AJOFM și Kaufland Satu Mare, au participat firme de exerciţiu din judeţele Bihor, Cluj, Timiș, Sălaj, Maramureș și, bineînţeles, Satu Mare, înființate de către elevi.

În cadrul târgului, elevii-întreprinzători şi-au prezentat afacerea, au derulat tranzacții, iar un juriu a evaluat, după criterii bine stabilite, fiecare firmă de exercițiu prezentă în cadrul târgului. Directorul Colegiului Economic „Gheorghe Dragoș”, respectiv coordonatoarea târgului, Maria Măgurean, ne-a declarat că scopul acestui eveniment este de a familiariza elevii cu mediul de afaceri, amenajarea unui stand dar și promovarea materialelor publicitare. “Firmele de exercițiu sunt înregistrate la Centrala Firmelor de Exercițiu ROCT din Timișoara. Noi acolo avem sediul central. O firmă de exercițiu parcurge aceleași etape, de la înregistrare la funcționare, ca orice altă societate comercială, doar că în cazul nostru toate tranzacțiile se fac în mediul virtual. Elevii-întreprinzători şi-au demonstrat din plin creativitatea, încercând să atragă clienții prin standuri frumos amenajate și cu idei de afaceri cât se poate de bine gândite. Astfel, în cadrul târgului au fost prezente firme cu produse de patiserie, organizatoare de evenimente, cosmetice, hand-made, producătoare de sucuri naturale, practic din aproape toate sferele de activitate”, a precizat directorul Maria Măgurean.

La finalul târgului de la Satu Mare, firmele de exerciţiu au fost premiate pentru „Cel mai bun stand”, „Cel mai bun catalog”, „Cea mai bună prezentare PPT a firmei”, „Cel mai bun negociator”, „Cel mai bun spot publicitar”, „Cele mai bune materiale promoţionale”, „Cele mai multe tranzacţii”, „Cea mai bună pagină web”, „Cea mai reprezentativă mascotă” și „Cea mai bună firmă participantă”.
Florin Dura





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts