More

    Continuă prigoana împotriva sătmărenilor la Roma

    roma

    Gazetaromaneasca.com informează că un treilea episod de incendiere intenționată a unor mașini cu număr românesc în ultimele luni a avut loc în cartierul Borghesiana din Roma. Trei mașini cu numere românești, două cu numere de Satu Mare și una de Galați, au fost incendiate la Roma în noaptea de vineri 18 spre sâmbătă 19 septembrie. Proprietarii și-au găsit mașinile total distruse, Aceștia se plâng de atitudinea autorităților italiene care nu fac aproape nimic pentru a rezolva aceste cazuri care s-au înmulțit extrem de mult de la începutul acestui an, scrie Gazetaromaneasca.com.


    Unul dintre sătmărenii care și-a găsit mașina distrusă de flăcări crede că este vorba despre aceeași bandă care la începutul anului a dat foc și altor mașini cu numere de România. Acesta mai spune că de atunci au mai fost și alte cazuri, unele chiar în urmă cu câteva săptămâni, care nu au fost deloc mediatizate. Bărbatul crede că autoritățile încearcă să mușamalizeze aceste cazuri. Conform gazetaromaneasca.com, la fața locului s-au deplasat carabinierii și pompierii. Sătmăreanul spune că mașinile au fost stropite cu o substanță inflamabilă după care li s-a dat foc. Mașinile celor doi sătmăreni au fost parcate pe aceeași stradă, iar autoturismul gălățeanului pe un drum aflat în apropiere. De asemenea, bărbatul spune că pe aceeași stradă unde au fost incendiate mașinile cu numere de Satu Mare a mai fost și o dubiță cu numere românești pe care au încercat să o incendieze dar nu au reușit. Reamintim că, la începutul acestei luni (septembrie 2015) patru mașini cu numere românești au fost incendiate în cartierul Borghesiana din Roma, unde locuiesc foarte mulți români. Focul a izbucnit în noaptea de 26 spre 27 august pe via Bulzi. Din fericire, nu au fost persoane rănite. Incidentul a avut loc la o distanță de șase luni de alte incendieri similare a nouă mașini, pe 28 februarie și 7 martie, toate cu numere de Satu Mare, distruse pe via San Fili. Metoda de incendiere a fost aceeaşi atunci, ca și acum: capota stropită cu lichid inflamabil şi apoi aprinsă, pentru ca incendiul să pară consecinţa unui scurt circuit de la motor. La vremea respectivă, poliția italiană a deschis o anchetă, dar până acum nu a fost dat vreun răspuns.

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE