Sătmarul, promovat la Târgul de Turism de la Berlin



targ10

În perioada 9-13 martie 2016 are loc cel mai mare târg de turism din lume, Târgul de Turism de la Berlin, unde Județul Satu Mare participă pentru prima dată. România are un stand modern de 400 m², cu peste 50 de participanți din partea județelor și a firmelor private; Satu Mare participă ca regiune parteneră. În cadrul târgului, România își prezintă nu numai obiectivele și atracțiile turistice, ci și zestrea culturală, prin dansuri și muzică. Prezența sătmăreană la acest târg este îmbogățită prin participarea meșterului popular Ana Mare, care expune obiecte lucrate manual, precum păpuși îmbrăcate în port tradițional oșenesc, pălării oșenești, traiste, zgărzi, etc., dar și prin prezența maestrului olar din Vama, Istvánfi Géza.

targ7

Seara României a avut loc în 9 martie şi a fost savurată de toți cei prezenți. Pe lângă prezentarea regiunii partenere, participanții au putut gusta din produsele culinare tradiționale și binecunoscutele băuturi alcoolice…

Delegația sătmăreană, condusă de președintele Consiliului Județean Satu Mare, Adrian Ștef și vicepreședintele Rudolf Riedl, este compusă din consilierii județeni (:) Cosmin Bota, Gheorghe Ciocan și Emeric Gindele, administratorul județului – Nicolae Bura, directorul de cabinet Claudiu Sulea și personal din cadrul biroului de turism al Județului Satu Mare. Ca invitat de onoare, miercuri, 9 martie, standul României a avut-o pe Anca Pavel Nedea – președintele Autorității Naționale de Turism, care a lăudat România pentru modul exemplar în care se prezintă, felicitând județul Satu Mare, în calitate de partener, pentru standul foarte bine organizat. Anca Pavel Nedea a plecat de la standul județului Satu Mare cu promisiunea că în cel mai scurt timp va face o vizită la Satu Mare, timp în care vor fi perfectate detaliile privind un infotrip în județul nostru, dar și modul în care Satu Mare se poate prezenta în revistele de turism din Berlin.

Județul Satu Mare are alocat un infodesk în cadrul standului României, cu prezentare și promovare pentru vizitatori a destinațiilor turistice din județ, punerea la dispoziția doritorilor broșuri în limba germană și engleză. De asemenea, pentru creșterea atractivității, vizibilității și promovarea imaginii județului sunt oferite vizitatorilor obiecte promoționale cu însemnele județului (stema județului și logo-ul turistic).





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts