Aplicaţii online pentru urgenţele de pe ambulanţe



ambulanta

Conducerea Serviciului de Ambulanță Județean Satu Mare aduce la cunoștința publicului faptul că începând din 1 septembrie 2016 intră în implementare un nou sistem național de gestionare al situațiilor de urgență, sistem funcțional deja în multe țări europene.
Aplicația odată introdusă ridică sistemul de urgență din România la nivelul standardelor din Uniunea Europeană.
Acest lucru presupune primirea fișei de solicitare la caz în format electronic, pe un terminal mobil de tipul tabletei. Cel puțin în prima lună se va lucra atât pe suport informatic, cât și pe suport de hârtie (respectiv fișele vechi de solicitare).
Acest lucru va presupune ca în timp real echipajul să consemneze momentele importante din timpul intervenției (de exemplu ora de sosire la adresă, ora sosirii la caz, ora plecării de la caz, ora finalizării intervenției, precum și disponibilitatea echipajului pentru preluarea unui nou caz, etc.). Predarea fișei de caz la UPU se va face tot în format electronic pe un sistem informatic compatibil cu tabletele de pe fiecare ambulanță.
Pacienții și aparținătorii care vor beneficia de serviciile Ambulanței trebuie să înțeleagă faptul că acest nou sistem este creat pentru a crește promptitudinea și a înbunătăți calitatea actului medical, dar și faptul că orcărui sistem nou îi va trebui puțin timp până să funcționeze perfect.





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts