More


    Sătmărenii plătesc, nu comentează

    =

    teapa

    La peste o sută de mii de clienți în judeţ, doar puţin peste o sută s-au dus cu reclamația până mai încolo de colțul străzii. Adică, până la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Satu Mare. Lupta pentru câştigarea drepturilor lezate este una foarte anevoioasă. Atât pentru că operatorii îşi cunosc şi apără interesele cu orice preţ, cât şi pentru faptul că sătmărenii nu îşi cunosc drepturile şi obligaţiile.

    Măsuri de protecţie din partea operatorilor
    Dar şi aici, unele companii şi-au luat măsuri de protecţie. Mai exact, spune şeful CJPC, Maria Pinter, cererile de reziliere trebuie depuse la firmele mamă, nu la parteneri. Un detaliu mic care face diferenţa. “Când cineva doreşte să rezilieze un contract, trebuie să facă notificare scrisă şi să o trimită la sediul firmei mamă, prin care să comunice că doreşte – în 30 de zile – să rezilieze contractul. Majoritatea merg la sediile secundare din oraş şi spun verbal, dar nu au nimic în scris. Deci, rugămintea noastră este să se meargă pe notificare scrisă”, a spus Maria Pinter.

    Un proces foarte lung
    Lupta cu operatorii de telefonie mobilă este infernală, mai spune Maria Pinter. Dacă nu îşi iau măsuri de precauţie, clienţii trebuie să aştepte până la trei ani până se finalizează un eventual proces în instanţă. “Orice reclamaţie se cercetează, se face un document de control care poate fi contestat de operatorul economic. Un proces verbal durează doi, poate trei ani de zile. Nu noi stabilim termenul pentru judecată”, a mai spus Maria Pinter.

    Ciprian Bâtea



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img