Federația Română de Fotbal a lansat luni un nou brand al Cupei României și a anunțat doi noi parteneri ai competiției, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Arena Națională din București. Noul brand are sloganul ‘’Inima fotbalului — Cupa României’’, precum și un logo nou pe tricourile și medaliile prezentate luni jurnaliștilor. Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a anunțat oficializarea unor noi parteneriate pentru Cupa României cu companiile UPC România și Kaufland. “La finala cu numărul 78 a competiției, lansăm un nou brand pentru Cupa României. Această competiție înseamnă autenticitate, spectacol sportiv, bucuria jocului, pasiune, comunicare și apropiere socială. Sub semnul acestor valori, propunem o nouă identitate vizuală, precum și o reconfigurare a Cupei României. Cupa României este dedicată inimilor oamenilor. Vrem să mulțumim partenerilor pentru acest proiect care va crește mult în perioada următoare’’, a spus în deschidere Răzvan Burleanu. Răzvan Burleanu a explicat reconfigurarea Cupei României: ‘’Reconfigurarea înseamnă schimbări de regulament pe care dorim să le aducem în această vară. Toate acestea vor face din Cupa României competiția de referință din fotbalul românesc’’. Nu au fost oferite date despre durata și valoarea financiară a parteneriatelor.