More


    Cu ochii pe micul ecran…

    - Advertisement -
    Claudiu Keseru, de la nationala Romaniei, reactioneaza in timpul meciului de fotbal contra selectionatei Danemarcei, din grupa E a preliminariilor Campionatului Mondial 2018, disputat pe stadionul Cluj Arena din Cluj-Napoca, duminica, 26 martie 2017. DAN HORIA TAUTAN / MEDIAFAX FOTO
    Claudiu Keseru, de la nationala Romaniei, reactioneaza in timpul meciului de fotbal contra selectionatei Danemarcei, din grupa E a preliminariilor Campionatului Mondial 2018, disputat pe stadionul Cluj Arena din Cluj-Napoca, duminica, 26 martie 2017. DAN HORIA TAUTAN / MEDIAFAX FOTO

    România – Danemarca (0-0) a fost cel mai vizionat meci transmis de TVR 1 din cele cinci jucate de tricolori în preliminariile Cupei Mondiale de fotbal din 2018, potrivit unui comunicat remis AGERPRES.

    Partida România — Danemarca este cel mai vizionat meci la TVR 1 al reprezentativei de fotbal a României din preliminariile Cupei Mondiale din 2018, cu 2.624.000 telespectatori, fiind urmat de partidele România — Polonia 0-3 (2.525.000 de telespectatori), Kazahstan — România 0-0 (cu 2.021.000 de telespectatori), România — Muntenegru 1-1 (1.841.000 de telespectatori) și Armenia — România 0-5 (cu 1.709.000 de telespectatori).

    Partida de pe Cluj Arena a adus TVR 1 pe prima poziție în topul audiențelor duminică 26 martie, principalul post al Televiziunii Române înregistrând dublul cifrelor obținute de următorul post tv clasat, pe intervalul de difuzare a meciului.

    În medie, 2.624.000 de români au stat cu ochii pe televizor duminică seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21,47-23,36, un rating mediu de 14,6% și o cotă medie de piață de 29,5% la nivel național. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziție în clasamentul audiențelor zilei de duminică, înregistrând dublul cifrelor obținute de postul clasat al doilea. În ceea ce privește publicul din mediul urban, partida România — Danemarca a fost urmărită de 1.569.000 de telespectatori (rating mediu 16,1%, share mediu 31,6%), dintre care 742.000 reprezintă targetul comercial (16,3% rating mediu, respectiv 34,6% cotă medie de piață).

    Cel mai urmărit moment al meciului de duminică seară s-a înregistrat la ora 22,16, când nu mai puțin de 3.029.000 de români urmăreau transmisiunea directă a postului TVR 1 de la Cluj Arena (rating 16,9%, share 31% la nivel național). Același minut a fost și cel mai urmărit de publicul comercial, cu 864.000 de telespectatori din segmentul menționat (rating 19%, share 37,3%). Pe tronsonul de public urban, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la ora 23,35, când 1.823.000 de persoane din acest segment (rating 18,7%, share 44,5%) urmăreau penultimul minut al transmisiei partidei la TVR 1.

    Meciul de la Cluj-Napoca a beneficiat de o transmisie de top a Televiziunii Române, potrivit comunicatului, peste 100 de oameni fiind angrenați, 2 care HD, 13 camere pentru transmisia multilaterală, 6 camere pentru transmisia unilaterală (studio, teren, intrare VIP, vestiare, zonă mixtă), 3 echipe de filmare separate.

    Următoarea partidă a naționalei în calificările pentru Cupa Mondială din Rusia va avea loc pe 6 iunie, în compania Poloniei, la Varșovia.



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    panouri fotovoltaice satu mare