More


    Audiențe noi pentru luna septembrie la Avocatul Poporului

    - Advertisement -

    La Prefectură a avut loc astăzi o nouă sesiune de audiențe la Avocatul Poporului. S-au prezentat cetățeni care au ridicat probleme din arii diverse și care speră la soluționarea cât mai eficientă și mai rapidă a acestora.

    as

    Avocatul Poporului s-a deplasat de la Biroul Teritorial Oradea pentru primirea audiențelor lunii septembrie la sediul Prefecturii județului Satu Mare. Conform celor declarate de Avocatul Poporului, chestiunile înscrise pe listă sunt în mare măsură legate în continuare de probleme cu proprietatea, dar ca o particularitate pentru această perioadă – există probleme legate de pensii.

    “Spre sfârșitul verii, începe lumea deja să își facă timp și pentru problemele juridice. Sunt înscrise destul de multe cazuri pe lista lunii septembrie – 10 de la Instituția Prefectului și alte 7 persoane care au fost înscrise la Biroul Teritorial Oradea. Problemele sunt în mare parte aceleași. Am observat însă, din studierea listei, că predomină chestiunile în privința pensiilor. Lumea este nemulțumită de modul în care este exercitat dreptul la pensie în ceea ce privește calculul pensiilor. Sunt probleme de proprietate în continuare, sunt litigii între persoane fizice – caz în care nu putem interveni, probleme la instanțele de judecată – și în această situație nu putem face nimic. ” – a declarat Alina Olah Avram – expert la Biroul Teritotial Oradea, Instituția Avocatul Poporului.

    Cetățenii trebuie să știe că se pot adresa instituției Avocatului Poporului în cazul în care constată că drepturile lor au fost încălcate într-un fel sau altul de către autoritățile publice locale și centrale (spre exemplu Casa de Pensii, Primării, Prefectura, Consiliul Județean, Consiliul Local și așa mai departe), excepție făcând instanța de judecată. Cei care se prezintă cu o problemă, trebuie să aducă acte doveditoare. Pe lângă aceasta, trebuie să facă dovada că s-au adresat în prealabil direct autorității publice pe care o reclamă și că această autoritate nu le-a răspuns sau le-a răspuns, dar nu s-au găsit soluționări și sunt nemulțumiți sau consideră că au fost lezați în drepturile lor.

     



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img