Ghișeu Unic, înființat de Primărie. Unde și de când va fi funcțional



ghiseu

Primăria Satu Mare va înființa un ghișeu unic la ultimul etaj al magazinului Someșul. Primarul Kereskenyi Gabor a afirmat ieri, în cadrul unei conferințșe de presă la care a participat și city-managerul Masculic Csaba, că aici vor fi mutate serviciul de buletine, starea civilă, o parte din serviciul taxe și impozite, precum și casieria Administrației Domeniul Public. Tot cu aceeși ocazie, primarul a mai anunțat și alte planuri ale Primăriei Satu Mare pentru următoarea perioadă. 

primar

Gratuit pe Transurban
Încă de la începutul întâlnirii cu presa, primarul Kereskenyi a anunțat că preșcolarii vor beneficia de gratuitate pe cursele Transurban. În acest sens a fost elaborat și un proiect de hotărâre care va fi supus dezbaterii consilieriilor lcoali în ședința de astăzi.

Dacă proiectul va trece de Consiliul Local, preșcolarii, cu vârste între 2 și 6 ani, vor avea gratuitate pe autobuzele Transurban, pe toate liniile. Părinții vor putea solicita abonament pe an, cu certificatul de naștere, a mai anunțat Kereskenyi.

transurban

Serivicii publice, mutate
De asemenea, edilul șef a mai arătat că o parte dintre serviciile Primăriei Satu Mare vor fi mutate la etajul al patrulea de la magazinul Someșul. În baza unui contract de comodat, acest etaj revine Primăriei Satu Mare pentru o perioadă de 10 ani. Astfel, începând cu 1 ianuarie 2018, serviciul de buletine, starea civilă, o parte din serviciul taxe și impozite, precum și casieria Administrației Domeniul Public, care sa află în acest moment în zona pieței Someș.

Astfel, se doreşte crearea unui ghişeu unic unde cetăţenii să-şi rezolve toate problemele. ”Vom înființa astfel un ghişeu unic pentru ca sătmărenii să nu mai fie obligați să străbată tot orașul pentru câteva acte. Noul spațiu va avea peste 600 de metri pătrați și va fi amenajat astfel încât să fie evitată aglomerația și cozile interminabile”, a arătat primarul.

somesul

Kereskenyi a mai adăugat că ar fi vrut ca în aceeași locație să se mute și serviciile de Înmatriculări Auto, Permise și cel de Pașapoarte, subordonate Prefecturii, dar din nefericire nu s-a reușit acest lucru. ”Îmi pare rău că din cauza unor interese ascunse, Serviciile Pașapoarte, Permise și Înmatriculările de Vehicule nu se vor muta în această locație. Indiferent de deciziile pe care le iau alte instituții, noi alegem să ne punem mereu în slujba cetățenilor!”, a mai precizat edilul șef.

Regulament nou
Tot cu aceeași ocazie, city-managerul Masculic Csaba a declarat că a fost elaborat un nou regulament pentru cei care distrug infrastructura rutieră pentru executarea unor lucrări (gen Electrica, E. On Gaz). Acest regulament, care prevede noi modalități de refacere a carosabilului conform ultimelor tehnologii, va fi supus, de asemenea, dezbaterii consilierilor locali în ședința de astăzi.





ULTIMELE ȘTIRI

Latest Posts