More

    ADRIAN ALBU: “Serviciile publice vor fi în slujba sătmărenilor. Satu Mare – orașul cetățenilor”

    1. Cetățeni:

    – Bugetare participativă (implicarea cetățenilor în luarea deciziilor privind dezvoltarea orașului)

    – Reorganizarea aparatului de specialitate al primarului adaptat la noile cerințe de dezvoltare ale orașului pentru asigurarea unui serviciu de calitate, eficient și predictibil

    – Dezbateri publice pe proiecte de hotărâri (consultarea cetățenilor)

    – Sugestii și reclamații (prin aplicația mySM)

    2. Digitalizarea și transparentizarea interfeței cu publicul:

    – Acces la servicii online și programări online pentru relația cu primăria

    – Dispecerat de servicii publice municipale

    – Bancă de date urbane cu informații despre proprietățile publice și private ale orașului, rețele de utilități, patrimoniul construit, certificate de urbanism și autorizații de construire, inspecții teren

    – Card Digital (platformă de acces cu reduceri la transportul public, muzee, zone de agrement)

    – Asigurarea resurselor necesare pentru accesul la educație digitală pentru toți copiii (calculatoare, tablete, conexiune la internet)

    – Sistem de monitorizare a calității aerului, apei și solului operat de primărie în parteneriat cu Agenția de Mediu

    – Parteneriat cu alte orașe europene care susțin antreprenoriatul bazat pe idei inovative pentru dezvoltarea de rețele și modele de bune practici

    3. Social:

    – Construirea de locuințe ANL pentru tineri

    – Investiții rezidențiale în parteneriat public-privat pe terenuri ale municipiului

    – Asistență medicală gratuită pentru copii prin cabinetele medicale școlare și cele stomatologice

    – Ajutor de încălzire

    – Tichete sociale pentru alimente

    – Ajutor pentru plata chiriei persoanelor singure/familiilor marginalizate sau aflate în risc de excluziune socială

    – Deschiderea unui nou cămin de bătrâni

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE