More


    Primul strat de asfalt, turnat pe Autostrada Codrului

    =

    Așa după cum Gazeta de Nord Vest anunța, ieri a fost turnat primul strat de astfalt e Autostrada Codrului, pe tronsonul de la ieșirea din municipiul Satu Mare spre Amați. Fima constructorea, AR Cluj, parte a concernului austriac Strabag, dorește intensificarea ritului lucrărilor.

    Primul strada de asfalt spre Amați
    Joi a fost turnat primul strat de asfalt pe drumul județean DJ 193A, tronsonul de la ieșirea din municipiul Satu Mare spre Amați, pe prima bandă, pe o lungime de 450 de metri.

    Pataki Csaba, președintele Consiliului Județean Satu Mare a vizitat șantierul și a purtat cu executantul discuții referitoare la graficul de lucrări.

    Potrivit reprezentanților firmei constructoare, ARL Cluj, companie care face parte din concernul austriac Strabag, una din cele mai mari și serioase companii de construcții din lume, dacă vremea va permite, se dorește o intensificare a ritmului lucrărilor, astfel încât, zilnic, să se aștearnă asfalt pe o lungime de 1.500 de metri liniari, pe un sens de circulație.

    Mircea Govor a avut din nou dreptate

    Din fericire pentri locuitorii din Zona Codrului, fostul vicepreședinte al Consiliului Județean, Mircea Govor, a avut din nou dreptate. Colaboratorul celor de la ARL Cluj anunțat de ceva timp că lucrprile pe Autostrada Codrului vor fi realizate, iar miercuri anunța că joi se va turna rimul strata de asfalt.

    “Salut locuitorii din zona Codrului și desigur cititorii Gazeta de Nord Vest. După cum ați putut vedea se lucrează din plin pe “Autostrada Codrului”, așa cum ne place să numim drumul DJ 193. Aacest drum județean se desfășoară pe tronsonul de drum Satu Mare – Amați – Rușeni – Tătărești – Necopoi – Homorodu de Jos -Homorodu de Mijloc – Homorodu de Sus – Solduba – Hodișa – Socond – Rătești. Se lucrează în ritm alert. Am în schimb o veste extraordinară pentru locuitorii din zona codrului: de mâine se începe asfaltarea de la Satu Mare – Amați – Rușeni – Tătărăști,” a declarat miercuri, pentru Gazeta de Nord Vest, Mircea Govor.

    Caracteristici tehnice
    Reamintim câteva caracteristici tehnice ale obiectivului de investiții: lungimea drumului care va fi modernizat este de 48,2 km, în profil transversal platforma drumului va fi de 8 metri, vor fi executate 120 bucăți podețe transversale, 135 intersecții cu drumuri laterale, 1210 accese la proprietăți și lucrări de semnalizare rutieră orizontală și verticală constând din marcaje și indicatoare rutiere.

    Florin Dura



    ULTIMELE ȘTIRI

    Latest Posts

    spot_img
    spot_img