More

    Veste bună: vin facturile de la Hidroelectrica!

    Vestea proastă e că pentru unii factura vine după opt, da ați citit bine….OPT luni de întârziere. Și asta nu e tot. Vestea și mai proastă e că după 8 luni de întârziere pot fi greșeli, fiți atenți!

    Hidroelectrica a anunțat că săptămâna viitoare vor fi emise facturile pentru luna august 2022, după opt luni de întârziere. Furnizorul avertizează clienții că ar putea apărea greșeli pe facturi.

    ”Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia”, au transmis reprezentanții companiei.

    Să nu-ți vină să treci pe generator ori pe panouri solare că tot vine vara…

    Ce zic cei de la ANRE despre poveste…ca să fim imparțiali:

    ”Știm foarte bine că, în cursul anului trecut și chiar și anul acesta, noi am avut acțiuni de control și cele mai mari nereguli le-am constatat tocmai la această companie.

    Nu întâmplător sunt cele mai multe plângeri la adresa acestei companii și departe de mine să fac anti-reclamă cuiva, dar este dovada că nu întotdeauna prețul indică calitatea serviciilor. Sunt nereguli grave la această companie, din păcate, pe care le-am constatat și cu ocazia controalelor. Am aplicat și amenzi.(…) În mod normal, contractele care expiră pot fi prelungite cu acordul părților și majoritatea contractelor așa sunt încheiate.Dacă părțile nu notifică la expirarea contractului intenția de a încheia relațiile contractuale sau îndeosebi din partea furnizorului, nu trimite o notificare de modificare a anumitor clauze contractuale, în speță prețul, pentru că asta se modifică cel mai des, atunci contractul se prelungește.În momentul în care furnizorul vrea să modifice ceva, prețul, de exemplu, trebuie să notifice clientul cu 30 de zile înainte de expirarea contractului, ca acesta să aibă timp să reacționeze la această propunere de modificare. Dacă clientului nu-i convine această modificare și nu acceptă, atunci are timp să caute alt furnizor. Dacă nu răspunde la o asemenea modificare, înseamnă că acceptă modificarea și contractul se prelungește.

    Dacă un client are orice nelămurire legată de factură, trebuie să se adreseze furnizorului imediat. Furnizorul este obligat să-i răspundă în 15 zile lucrătoare, perioadă în care se suspendă și obligația de plată a clientului”, a declarat la Antena 3 CNN Nagy Zoltan, vicepreședintele ANRE.

    Acum că vin facturile ne-am lămurit…să vedem cine cade de pe scaun când o și citește?

    ȘTIRI RECENT ADĂUGATE